Willkommen, liebe Freunde!
Іноземна мова - це мова іншої країни. Немає, мабуть, дитини, яка б не хотіла оволодіти новою для неї мовою, іншою, ніж та, на якій розмовляють оточуючі. Можливо, дитиною править цікавість, бажання розширити кордони світу, в якому вона живе, доторкнутися до загадок, якими наповнений для неї навколишній світ, а іноземна мова - не остання із таких загадок. Особливо велика цікавість до іноземної мови у молодших школярів, і на перших уроках іноземної мови у другому класі вчитель бачить, що в цьому віці діти переповнені радісним очікуванням зустрічі з новою для них мовою.Але вже зовсім скоро ця радість і очікування змінюються розчаруванням і недовірою у власні сили. І ось тут важливу роль відіграє особистість вчителя, його працездатність, вміння не зупинятися на досягнутому і намагання не пропустити зниження зацікавленості предметом у дітей. Лише за таких умов, коли дитина бажає вивчати іноземну мову, а вчитель може в повній мірі задовольнити це бажання-можливо досягти головного завдання вчителя іноземної мови - навчатися висловлювати свої думки засобами іноземної мови. Колись, досить давно, один із знаменитих німецьких братів - казкарів Вільгельм Грімм сказав "... обов'язково настане той час, коли визнання людини культурною буде пов'язане з її знанням хоча б однієї іноземної мови".
Іноземна мова - це мова іншої країни. Немає, мабуть, дитини, яка б не хотіла оволодіти новою для неї мовою, іншою, ніж та, на якій розмовляють оточуючі. Можливо, дитиною править цікавість, бажання розширити кордони світу, в якому вона живе, доторкнутися до загадок, якими наповнений для неї навколишній світ, а іноземна мова - не остання із таких загадок. Особливо велика цікавість до іноземної мови у молодших школярів, і на перших уроках іноземної мови у другому класі вчитель бачить, що в цьому віці діти переповнені радісним очікуванням зустрічі з новою для них мовою.Але вже зовсім скоро ця радість і очікування змінюються розчаруванням і недовірою у власні сили. І ось тут важливу роль відіграє особистість вчителя, його працездатність, вміння не зупинятися на досягнутому і намагання не пропустити зниження зацікавленості предметом у дітей. Лише за таких умов, коли дитина бажає вивчати іноземну мову, а вчитель може в повній мірі задовольнити це бажання-можливо досягти головного завдання вчителя іноземної мови - навчатися висловлювати свої думки засобами іноземної мови. Колись, досить давно, один із знаменитих німецьких братів - казкарів Вільгельм Грімм сказав "... обов'язково настане той час, коли визнання людини культурною буде пов'язане з її знанням хоча б однієї іноземної мови".
Корисні фрази для повсякденного вжитку. Запам'ятовуємо. Вживаємо.
Радий знову тебе бачити- ich freue mich schon darauf, dich wieder zu sehen
Радий з Вами познайомитися- es freut mich, Sie kennen zu lernenЦе мене дуже радує- Das freut mich sehr
Радий з Вами познайомитися- es freut mich, Sie kennen zu lernenЦе мене дуже радує- Das freut mich sehr
Я чекаю тебе вже дві години- Ich warte schon seit zweiStunden auf dich
Ми чекали тебе дві години- Wir haben 2 Stunden auf dichgewartet
На що ти чекаєш?- Worauf wartest du?Чим Ви займаєтеся залюбки у вільний час? - Was machen Sie gern in Ihrer Freizeit? –У вільний час я багато займаюся спортом - In meiner Freizeit treibe ich viel Sport
В мене мало вільного часу - Ich habe wenig Freizeit
Немає коментарів:
Дописати коментар